poniedziałek, 21 listopada 2011

Eksperymentów część dalsza ;)

Witam ciepło w poniedziałkowe przedpołudnie :)
Ostatnio ciągle czegoś próbuję, eksperymentuję i przy tym świetnie się bawię :)
Czasem jest tak, że chcemy zrobić coś niepowtarzalnego, coś co będzie tylko i wyłącznie owocem naszej wyobraźni. Ja chciałam zrobić kartkę bez użycia papieru scrapowego, używając tylko stempli, tuszy, mgiełki i farbek akrylowych. 
Kartka może nie wyszła zupełnie tak jak bym tego chciała, ale w sumie i tak jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego ;)



Zachęcam Was do takich zabaw z tworzeniem własnego tła, to na prawdę świetna zabawa!
Do moich eksperymentów użyłam: 

Pozdrawiam Was bardzo ciepło i serdecznie :)
Nie zapomnijcie o trwającym jeszcze Wyzwaniu #3 
  nie dajcie się prosić ;)


5 komentarzy:

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)