piątek, 11 listopada 2011

Dla sportowca

Witam wszystkich w długi weekend. Czyż nie są one wspaniałe?
Dzisiejszy post dedykuję w dużej mierze tym, którzy, podobnie jak ja, napotykają niekiedy na trudności przy wykonywaniu męskich kartek. Bo chyba nie jestem w tym osamotniona? Pomyślałam, że faceci lubią gadżety, dodatkowo jeden z nich spytał mnie ostatnio, czym jest shaker box i naprowadziło mnie to na pewien pomysł. Mężczyzna, dla którego robiłam kartkę jest miłośnikiem gry w squasha, więc wydrukowałam zabawny rysunek boiska z dwojgiem zawodników i umieściłam go na ostemplowanym papierze w błyszczącej od preparatu Glossy ramce, nadając jej przestrzenności dzięki kosteczkom 3D. Za plastikową "szybką" umieściłam piłeczkę, czyli ziele angielskie... Mam nadzieję, że się doszukacie :) Swobodnie się przemieszcza, prezentując, jak doszło do odejścia tynku ze ścian :) Ponieważ sportów z piłką jest o wiele więcej, można skorzystać z takiej inspiracji na interaktywną kartkę dla koszykarza, piłkarza czy tenisisty. Zamieniając piłeczkę na inne miniaturowe przedmioty, poszerzamy grono ewentualnych odbiorców :)
Macie jakieś pomysły?






Materiały:


Pozdrawiam ciepło na ten nadchodzący, mroźny ponoć weekend i zapraszam do rozgrzewki przy wykonywaniu pracy na nasze Wyzwanie # 3.


5 komentarzy:

  1. Pomysł rewelacyjny i świetne wykonanie! Bardzo wesoła praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna kartka. Efekt jest niesamowity!
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna! Idealna dla faceta - sportowca! No i ta pilka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Umiałam się! ;-D Świetna i z poczuciem humoru - bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)