piątek, 4 listopada 2011

Strachy

Właśnie ruszyło trzecie zakątkowe wyzwanie, które wymyśliła dla nas Rydia - STRACHY NA LACHY.
Interpretacja tematu bardzo dowolna. Ja podeszłam do sprawy dość poważnie, chociaż nie miałam tego w planie. Zawieszkę (która pierwotnie miała być zakładką) zrobiłam niemal na ostatnią chwilę, bo nie wiedziałam jak się za nią zabrać. Jak już się zabrałam, to ku mojemu zdziwieniu zrobiła się niemal sama i wyszła dość symbolicznie.
Użyłam papierów Authentique z serii Glowing - jak większość naszego Zespołu. Zależało mi umieszczenie na mojej pracy pająków i pajęczyn w ramach oswajania się z tymi paskudami. Odpowiednie elementy znalazłam na papierze Enchanted. Wycięłam pajęczynę i pająki i spryskałam mgiełką Vanilla Shimmer po uprzednim naniesieniu na odwłoki tych potworów po kropli preparatu nabłyszczającego Anita's. Za tło posłużył mi Afterglow. Białą koronkę spryskałam mgiełką Mossy Mist. Potem sprawy wymknęły mi się spod kontroli :) Ujawnił się mój lęk przed ciemnością, starymi zakurzonymi piwnicami, upływającym czasem i chaosem, co symbolizują różne elementy powycinane z rombów na papierze Lustrous i ponaklejane nieco bezładnie (przynajmniej takie wrażenie mają sprawiać - w rzeczywistości układanie ich zajęło mi masę czasu). Niespodziewane przykre życiowe zdarzenia odzwierciedlają przypadkowe chlapnięcia wspomnianymi mgiełkami.
Zawieszka już sobie zawisła w widocznym miejscu mojej pracowni. Będzie mi przypominać, że przy odrobinie wysiłku można utrzymać strachy "w garści" - tak jak uwięziłam je na zawieszce :)




Po zabawie moje palce wyglądają równie strasznie co moje "strachy". Niemniej to brudzenie jest szalenie wciągające :)

Pozdrawiam ciepło,
Julia

4 komentarze:

  1. Piękny tag. Uwielbiam czarne koronki. A czy ta pajęczyna to jakiś stempelek, bo widziałam, że Lakuna ma taką samą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna zawieszka, klimatyczna :) Już się doczekać nie mogę, kiedy będę mogła ją na żywo zobaczyć :) Czarna koronka jest cudowna!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie klimatyczna i piękna praca! Jestem pod wrażeniem jak świetnie użyłaś te dodatki i media. Czekam na więcej mediowych prac, bo widzę, że do twarzy Ci w tym klimacie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo klimatyczna i bardzo mroczna:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)