piątek, 4 listopada 2011

Wyzwanie #3

Witamy Was ciepło i serdecznie zapraszamy na kolejne nasze wyzwanie.
Czas i aura sprzyjają różnym strachom - np przed ciemnością, pająkiem. Strach czasem bywa przewrotny i wcale nie jest taki straszny jak się nam wydawało ;)


STRACHY NA LACHY 
to temat  Wyzwania #3



Wytyczne wyzwania
  Należy wykonać dowolną pracę tak, aby kojarzyła się mocno z tematem - np. strach przed pająkiem, czarnym kotem czy odwrotnie - "prześmiewczo" na tzw czarne zabobony, 
coś co tylko z pozoru budzi grozę lub w innej żartobliwej formie pasującej do tematu.

Zasady zabawy
1. Aby zgłosić pracę na wyzwanie należy skorzystać z narzędzia inlinkz umieszczonego na końcu posta. W miejscu w którym opublikowane jest zdjęcie pracy (blog, galeria) proszę umieścić link do naszego wyzwania.
2. Wasza interpretacja może mieć dowolną formę i być wykonana z dowolnych materiałów (niekoniecznie zakupionych w Kreatywnym Zakątku, choć jest to mile widziane)
3. Praca musi być nowa, nigdzie wcześniej nie publikowana i tylko jedna.
4. Pracę należy zgłosić do 22 listopada. Wyniki wyzwania zostaną ogłoszone 25 listopada. 



Spośród zgłoszeń wylosujemy nagrodę dla jej autorki (autora)


Trzy najlepsze prace zostaną nagrodzone banerkiem

Autorkę (autora) najpiękniejszej pracy zaprosimy do gościnnego projektowania 


A teraz zapraszam na inspiracje od naszych projektantek.
Więcej szczegółów na ich blogach.









Serdecznie zapraszamy do zabawy :)




5 komentarzy:

  1. Świetne prace, wszystkie BARDZO mi się podobają! Zachwyca mnie Wasza perfekcja :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie prace projektantek! Hmm papierki odpowiednie mam do tego wyzwania :) Musze tylko jeszcze pomyśleć co by z nich stworzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanko. Ile można zgłaszać prac? Bo mam zrobioną jedną ale w głowie siedzi mi kolejny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wikucha - można zgłaszać tylko jedną pracę. Musisz wybrać lepszą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no i poszło :) Prawie na ostatnia chwilę :) a z kolejną praca to sobie poczekam na kolejne wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)