poniedziałek, 31 października 2011

Świąteczna ozdoba domu

W tym roku wcześnie zaczynam myśleć o Świętach, może dlatego, że poprzednie spędziłam z dzieckiem w szpitalu i cały ten czar Świąt mi umknął... Dlatego cieszy mnie wykonywanie świątecznych ozdób z pewnym wyprzedzeniem, tym bardziej, że styropianowe bombki aż się prosiły o przystrojenie:) Chciałabym zachęcić Was do stworzenia własnych ozdób do domu, te kupowane też są piękne, ale nie są niepowtarzalne i nie mają w sobie tyle włożonego serca. Przy własnoręcznie wykonanych ozdobach Święta są jeszcze bardziej magiczne.

Na początek sezonu wykonałam Świąteczną zawieszkę - na okno (można przypiąć do karnisza), albo nad stół (można przyczepić pod lampę). Tak naprawdę wykonanie takiej zawieszki jest bardzo proste, wystarczy mieć styropianowy wianek i kule, szpilki, sznurek oraz  trochę różnych wstążeczek. Dodatków w zasadzie niewiele trzeba, można dopiąć szpilkami trochę świecącego konfetti czy wykrojnikowych gwiazdek - co tylko podpowiada nam wyobraźnia:)


Kule są ozdobione tasiemkami Papermanii przy pomocy szpilek oczywiście:)


Wianek otoczony jest wstążeczką z organzy:






Mam nadzieję, że zachęciłam Was do własnoręcznego ozdabiania domu. 

To na pewno nie ostatnie moje próby zachęcenia Was do tego, bo świąteczne dekoracje to jedne z moich ulubionych prac:)

Pozdrawiam i życzę spokojnego tygodnia.




Materiały użyte w projekcie:

 Wianek styropianowy - 14 cm Kule styropianowe - 3 cm - 12 szt.Zestaw połyskujących tasiemek - LimeZestaw połyskujących tasiemek - Bright RedWstążka z organzy - Green - Anita's - 1,5 mWstążka z organzy - Red - Anita's - 1,5 mShimmer Trees & Wreaths - białe naklejki brokatowe Deck The Halls - PapermaniaWstążka z organzy - White - Anita's - 1,5 mWstążka z organzy "Swirl" 12mm - Biało-zielona  Wstążka z organzy "Swirl" 12mm - Biało-różowa Sznurek DekorTWIST 1cm - Czerwony ognisty

2 komentarze:

  1. ślicznie :) bedzie pieknie ozdabiac

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zawieszka! Czekam na kolejne świąteczne prace, bo również jestem maniakiem tego typu rzeczy :) Mam nadzieję, że jeszcze nie jedną rzecz tu podpatrzę :))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)