poniedziałek, 17 października 2011

Bliźniaczo

Dwie proste, prawie identyczne kartki urodzinowe dla bliźniaków lubiących motocykle. Prawie, bo bliźnięta też zawsze się różnią, chociaż troszeczkę :)
W czasie przygotowań do świątecznego sezonu wpadły mi w oko bazy z zielono-czerwonych zestawów Anita's i papiery w kratkę z zestawu A Winter's Tale. Połączenie wydało mi się bardzo męskie :) Literki wycięłam wykrojnikiem z czarnego papieru Core'dinations. Ramki do obrazków z tego samego arkusza. Obrazki z motocyklami znalazłam pomiędzy męskimi motywami Anita's, a ćwieki w tubie Artemio.




Pozdrawiam ciepło :)
Julia

3 komentarze:

  1. Świetne. Stonowane, eleganckie z nutką luzu.
    Ja w męskich klimatch kuleję, bo kwiatka nie mogę wcisnąć, a to dla mnie ból największy

    OdpowiedzUsuń
  2. A Julia nie ma problemu z męskimi klimatami :> Każda kolejna praca podoba mi się coraz bardziej. Zresztą te kartki widziałam na żywo i od razu mnie zachwyciły :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki są fantastyczne:) Cudo!

    Serdecznie pozdrawiam i ślę moc ciepła z jesienną nutką i dziękuje za odwiedziny na blogu:)

    Ślę uściski-Peninia*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)