wtorek, 25 października 2011

50 urodziny

Kartka na 50 urodziny - w zamyśle nieco romantyczna. Nie wiem czy mi wyszło tak ogólnie, ale papier z kolekcji Romantique jest, więc zaliczam sobie to zadanie jako wykonane :) Ramka z wykrojników Baroque, biała koronka i tasiemka Anita's, kwiatki primowej tuby i ćwieki też z tuby :)






Czasem mam w pracowni gości, z którymi wspólnie sobie tworzę. Jakiś czas temu była u mnie Marta, która stworzyła takie śliczne pudełeczko:


Pozdrawiam ciepło,
Julia

4 komentarze:

  1. A moim zdaniem nie tylko w zamyśle, ale również w wykonaniu! Śliczna kartka.
    Dziękuję za miłe słowa odnośnie pudełka mojego wykonania :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, pięknie. Romantyczna jak najbardziej.
    Powiem szczerze, że bardzo Ci ten styl pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo romantyczna kartka. Kusisz mnie i kusisz, normalnie obiecuję Ci najazd z Opola ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka,powinnaś więcej prac w tym stylu robić ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)