piątek, 21 października 2011

Bajecznik

Za oknami jesień zadomowiła się już na dobre, a wieczory są coraz dłuższe. Taki czas sprzyja szczególnie wspólnemu oglądaniu bajek z naszymi dziećmi. Każdy z nas ma sporo filmów na płytach DVD. Zdecydowanie łatwiej je odnaleźć umieszczając w folderach.
Na bajeczki dla mojej córci powstał bardzo radosny bajecznik. Folder mieści wewnątrz 5 dwustronnych koszulek na płyty CD/DVD. Zawartość płytownika można w każdej chwili powiększyć. Wystarczy jedynie wymienić kółka spinające na większe i zwiększyć ilość koszulek na płyty.






Użyte materiały:
Serdecznie zapraszamy Was do wzięcia udziału w naszym jesiennym wyzwaniu. Zostało dosłownie już tylko kilka dni na zgłaszanie prac. Szczegóły znajdziecie TUTAJ .

Pozdrawiam serdecznie :*


8 komentarzy:

  1. przecudnie wykorzystane wykrojniki, okładka jest obłędna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Colorina, jestem fanką Twojego stylu. Tym razem rozłożyłaś mnie na łopatki. Absolutnie cudny bajecznik. Pomysł genialny, wykonanie bezkonkurencyjne, chętnie się zainspiruję chociaż nie dorównam. Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, płyty się nie zgubią, nie porysują, a i córcia pewnie jest zadowolona z takiego albumu na płyty :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny, radosny i sympatyczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno mnie żadna praca tak nie zachwyciła jak ta. CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna pracka ,wywoluje usmiech ,radosc.Kolorki bajeczne ,,a pomysl nadzwyczajny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity! To jedyne, co mogę napisać :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)