piątek, 23 września 2011

Wspomnienie z dzieciństwa

Witajcie Kochani.
Przyszedł czas na moją drugą już prezentację. Dziś będzie nietypowo, choć nadal albumowo, a dokładniej wpis do albumu wędrującego. Dlaczego akurat to? Dlatego, że chciałabym pokazać jak wiele można wyczarować z papierków Primy - Pixie Glen.
Tematem wpisu było "Wspomnienie z dzieciństwa". Wiele mam wspomnień, jednak najsilniejszym jest to, że jako mała dziewczynka chciałam latać. Poza tym uwielbiałam oglądać obrazki z uskrzydlonymi wróżkami i elfami. Oglądałam i marzyłam o tym by choć raz wznieść się ponad domy i drzewa. Ech to były naprawdę piękne, beztroskie i nieco naiwne lata :)
Czy mój wpis należy do udanych - oceńcie sami. Ja jestem z niego zadowolona, bo papierki o delikatnych kolorkach i cudownej grafice podkreśliły charakter tych wspomnień.



"Dzieci mają cudowną moc, by zmieniać się w co tylko zapragną"
                                                                 Jean Cocteau







Użyte materiały
Papier Prima - Pixie Glen - Cornwal
Papier Prima - Pixie Glen - Pyske cuts
Papier Prima - Pixie Glen - Garden Gate
Maszynka Big Shot do wycinania i wytłaczania


4 komentarze:

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)