środa, 14 września 2011

Lekko i zwiewnie w formacie A4

Witam bardzo serdecznie :)

Nadszedł czas na prezentację mojej pracy i w związku z tym nie ukrywam że mam potworną tremę :)
Bardzo długo się głowiłam co zrobić, jaką pracę wykonać, tym bardziej że poprzeczka jest podnoszona coraz wyżej ;)
Wcale mnie to nie zraziło, wręcz przeciwnie zmotywowało do działania i tak oto powstał scrap na bazie formatu A4 - to mój pierwszy raz z taką formą ;)
Wybrałam cudowny papier Prima "Pixi Glen - Rose Arbor" który nie wymaga dużej ilości dodatków bo sam w sobie jest piękny,ale nie byłabym sobą gdybym czegoś nie dodała ;)
Wycięłam kilka motywów z papieru tej samej kolekcji "Pixi Glen - Pyske Cuts". Wycięte elementy zamocowałam na scrapie za pomocą kwadracików dwustronnie klejących. Z elastycznej niebieskiej koronki zrobiłam kwiatka, a jego środek ozdobiłam gotowym elementem samoprzylepnym Prima.
Do tego napis stemplowy "the best moments" z kolekcji stempli gumowych Prima "Printery" i gotowe :)



Pozdrawiam, Rydia

3 komentarze:

  1. chociaż w nietypowym rozmiarze praca jest piękna , delikatna i bardzo pogodna gratuluję podwójnego debiutu!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa praca, sliczna kolorystyka, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca, delikatna, subtelna i w cudnym klimacie :) Gratuluję debiutu i życzę kreatywnego powodzenia na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)