niedziela, 13 listopada 2011

Wyzwaniowa inspiracja Gościnnej Projektantki

Witajcie :)

Asia - Dziwolonk, która gościła u nas wczoraj przygotowała inspirację na trwające zakątkowe wyzwanie - STRACHY NA LACHY. Jest to seria trzech fantastycznych tagów.




Pierwszy - bardziej na poważnie. Cytat, który niezbyt wyraźnie widać brzmi: 'I put my brave face on. Can't let them know that I'm scared' - z piosenki Plan B "Welcome to hell":)





Dwa pozostałe tagi to bardziej humorystyczne podejście do tematu.





Jesteśmy przekonane, że te piękne prace zainspirują Was do podjęcia naszego wyzwania. Przypominamy, że wśród osob, które wezmą udział we wszystkich wyzwaniach półrocza zostanie wylosowana nagroda. Nagroda w postaci bonu do sklepu jest losowana także wśród uczestników każdej zabawy. Gorąco zapraszamy!


Miłej niedzieli :)

8 komentarzy:

  1. Świetne prace!!! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. No rewelacja ! Wszystkie super - choć mi najbardziej podoba się pierwszy :)) - bo ja strachy traktuję bardzo poważnie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne prace, każda ma w sobie "coś" niezwykłego. Perfekcyjne wykonanie. Jestem pod wrażeniem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, Babeczki, za motywujące komentarze:) Bardzo się cieszę, że się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czaderskie :) najlepiej prezentują się wszystkie razem.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)