środa, 9 listopada 2011

Brudne rączki ;)

Witam serdecznie :)
Dzisiaj chciałam Wam pokazać swoje  zabawy tuszami i mgiełkami ,po których owszem rączki są brudne ale  jak świetnie można się przy tym bawić .
Postanowiłam poeksperymentować z tłem używając mgiełek ,tuszów,embossingu i farbki akrylowej .
Pierwsza kartka to "plama" z mgiełek napryskanych na duży bloczek akrylowy,następnie zrobiłam mały misz masz pędzelkiem i na to przyłożyłam papier bazowy ,potem postemplowałam,potargałam,pokleiłam i pierwsza kartka gotowa ;) 


Przy wykonaniu drugiej postanowiłam trochę poembosować na ciepło ,ale w pierwszej kolejności zrobiłam tło używając mgiełek, następnie wspomniany emboss a potem troszkę białej metalicznej farbki akrylowej ,kwiatek gnieciuch i gotowe :) 





Mam nadzieję że choć w niewielkim stopniu zachęciłam Was do zabawy mediami , ja na pewno będę jeszcze próbować i "ćwiczyć media" bo praktyka czyni mistrza ;) 

W rolach głównych wystąpiły

 Dziękuję za uwagę i bardzo ciepło Was pozdrawiam


p.s. chciałam Wam przypomnieć o trwającym Wyzwaniu#3 .
Wierzę  że mogę na Was liczyć i zasypiecie nas górą wspaniałych prac  ;)

4 komentarze:

  1. Faktycznie ciekawe efekty można osiągnąć mieszając różne techniki! Szczególnie pierwsza mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi także, jak poprzedniczce najbardziej podoba się pierwsza kartka - coś cudownego!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale niespotykany efekt !!!!
    Super

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne, robią wrażenie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)