piątek, 25 listopada 2011

Wyniki wyzwania #3

Witam :)

Nadszedł czas na ogłoszenie wyników naszego listopadowego wyzwania - STRACHY NA LACHY. Tym razem wśród zgłoszeń znalazło się dwóch Panów, z czego bardzo się cieszymy. Mamy nadzieję, że będzie Was w tym świecie coraz więcej :)
Wśród zgłoszonych 16 prac każda jest wyjątkowa i każda inaczej interpretuje temat. Wszystkie są naprawdę fantastyczne, a wybór jak zwykle nie był prosty. Mimo wszystko udało nam się wybrać i Zakątkowa Trójka Wyzwania #3 przedstawia się następująco (wg kolejności zgłoszeń):


Hogata


mysiek


Gosia


Autorzy prac otrzymują baner



Na Weekend z Gościnną Projektantką w grudniu zapraszamy

Gosię

Gratulujemy!


Jak zwykle wśród wszystkich zgłoszeń wylosowaliśmy nagrodę:


Szczęście uśmiechnęło się do...



 kacperm200

Gratulujemy !


Wszystkim dziękujemy za wspaniałą zabawę i oczywiście zapraszamy na kolejną - już za tydzień!

Pozdrawiam serdecznie


9 komentarzy:

  1. gratuluje zwycięzcom. Szczególnie dumna jestem z mojego męża :D Debiut scrapowy i do razu wyróżnienie :D Od razu się pochwale że z mojego bloga gościnnie już nie korzysta bo ma już swojego :)

    http://mysiek.blogspot.com/

    Gosiaczku twoje pudełko jest zachwycające! KOCHAM PAJĄKI!!! Gratuluję gościnnego projektowania :D

    Z niecierpliwością czekam na kolejne wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za takie podwójne wyróżnienie :)))
    Miło mi, że mój pajączek się spodobał.
    Hogata, mysiek - gratuluję i dziękuję wszystkim za gratulacje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za docenienie mojej pracy - miła niespodzianka, po powrocie z męczącej kilkudniowej podróży :)
    Gratuluję serdecznie pozostałym wyróżnionym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Babeczki, świetne prace. Pająk zabójczy! - i to pudełeczko. Czad!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne prace, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)