piątek, 6 kwietnia 2012

Wiosenne pudełeczko

Przeleżało u mnie dużo czasu prosząc żeby coś z nim zrobić. Dlatego bardzo się ucieszyłam, kiedy Ayeeda zaproponowała użycie w swoim dzisiejszym wyzwaniu koloru fioletowego lub żółtego. Mnie się połączenie tych kolorów podoba całkiem, szczególnie kiedy są żywe, więc postanowiłam użyć obu. Co prawda mój żółty papier Echo Park - Springtime jest lekko nieżywy, ale środki stokrotek są, więc uznałam, że może być.
Oprócz koloru należy jeszcze użyć przynajmniej dwóch z pięciu wiosennych motywów. Mnie udało się trzy - motylki, kwiatki i gałazki. Do dyspozycji jast jeszcze owad i ptak :) Moje motylki to stempelki Artemio, gałązki z wykrojnika, kwiatki ze sklepu, a tasiemka z Primy.





Zapraszam do obejrzenia prac Zakątkowego Zespołu i oczywiście zmierzenia się z wyzwaniem. Jest energetyzujące i podnoszące na duchu w tę paskudną pogodę.

Pozdrawiam ciepło!



3 komentarze:

  1. O tak, wyzwanie jest idealne na tą niezdecydowaną pogodę :)
    Twoja propozycja bardzo mi się podoba, tradycyjnie jest elegancko i idealnie :)
    Pozdrawiam serdecznie i raz jeszcze życzę zdrowych, spokojnych i radosnych świąt Wielkanocnych, spędzonych w rodzinnym gronie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko wyszło śliczne i mam nadzieję, że święta były udane :))). Ściskam _ mia

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne!super kolorki...stokrotki jak żywe:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)