piątek, 27 kwietnia 2012

Wyniki wyzwania #8


Witam Was serdecznie:) 
Za oknem piękna, wiosenna pogoda, idealna 
by ogłosić wyniki naszego kwietniowego wyzwania.
Zanim ogłoszę Zakątkową Trójkę chciałabym Wam przede wszystkim podziękować za tak liczny udział w naszym wyzwaniu i przygotowanie tylu niezwykłych prac! Naprawdę miałyśmy tym razem ogromny problem z wyborem.


Po burzliwych naradach



przedstawia się następująco:

 

Art is


 

Edyta 350




Panna Pandka 

 


Serdecznie gratulujemy!


Na weekend z Gościnną Projektantką zapraszamy

EDYTĘ 350

której przyznajemy dodatkowo nagrodę w postaci bonu o wartości 50zł do wydania w sklepie Kreatywny Zakątek.


Kolejne wyzwanie już wkrótce i mamy nadzieję, że znów obejrzymy wiele wspaniałych prac. 
Życzymy Wam miłego długiego majowego weekendu!


3 komentarze:

  1. Gratulacje! :) Mój faworyt, to praca nr 1 - przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej!! Naprawdę jestem w szoku, strasznie Wam dziękuję za wyróżnienie! :D Wczoraj miałam finał projektu uczelnianego, wróciłam taka zmęczona i nie miałam sił, żeby przeglądać blog, a tu taka niespodzianka! W Zakątkowych wyzwaniach uczestniczę od kiedy tylko założyłam blog i moja pierwsza wygrana też jest tutaj, bardzo mnie to wzruszyło, dziękuję jeszcze raz! I gratuluję Art is i Edycie - wspaniałe prace!

    OdpowiedzUsuń
  3. A to niespodzianka!Bardzo dziękuję za wyróżnienie:) Gratuluję pozstałym dziewczynom, piękne prace!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)