środa, 4 kwietnia 2012

Dekoracje świąteczne "na ostatnią chwilę"

Witajcie :)

Święta już za moment, a ja jak zwykle cierpię na chroniczny brak czasu na wszystko, a na tworzenie dla siebie w szczególności. Dlatego moje dekoracje to prostota w pełnym wydaniu.

W pierwszej kolejności powstały podstawki na świeczki:




Stworzone na gotowych drewnianych bazach pomalowanych farbą akrylową. Na wierzch naklejone "serwetki" z papieru wycięte wykrojnikami. W środku każdego elementu wycięłam otwór pod świeczkę - również przy pomocy wykrojnika. Potem wystarczyło naklepic kilka wykrojnikowych gałązek i efektownych kwiatków z materiału.


Druga część moich dekoracji to też gotowe bazy - tym razem plastikowe jajka.



Te ozdobiłam cieniutkim papierem do decoupage przy pomocy szybkiej "wydzierankowej" techniki. Wystarczy partiami malować jajko klejem z werniksem, naklejać oddarte kawałki papieru i od razu zabezpieczać je tym samym preparatem. Jajka powiesiłam na satynowych tasiemkach, dodałam kwiatki z materiału i wykrojnikowe gałązki.



Drugą część jajek po pomalowaniu werniksem owinęłam kolorowym kordonkiem.


Mam nadzieję, że moje drobiazgi zainspirują kogoś, kto jest równie zabiegany, ale ambicja nie pozwala mu po prostu kupić czegoś gotowego :)

Pozdrawiam serdecznie,

5 komentarzy:

  1. Prostota jest czasem najlepsza :) świeczniki i jaja super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozwolę sobie podkraść pomysł na świeczniki, bo jeszcze dla siebie nie mam pomysłu- a tu proszę... ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie mi bardzo miło :) A jeszcze bardziej jak się pochwalisz swoimi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z poprzedniczkami - ozdoby są przepiękne, wszystkie!
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)