czwartek, 14 czerwca 2012

Przy kawie - z mapką, naklejkami i Gościem :)

Witajcie :)

Pogoda za oknem nas nie rozpieszcza, więc zapraszam na relaks z kawą i kolejną mapką, a także na spotkanie z Wikuchą, która została wyróżniona w poprzedniej mapkowej zabawie.

Dzisiejszą mapkę przygotowała Ayeeda:

Zapraszamy do wspólnej zabawy i zgłaszanie swoich prac z wykorzystaniem mapki. Dodawać je można przy pomocy narzędzia inlinkz na dole posta. Można zgłaszać dowolną ilość prac. Oprócz kartek chętnie zobaczymy inne prace inspirowane mapką. Autorkę najlepszej według nas zaprosimy na spotkanie przy kawie na naszym blogu i nagrodzimy naszym lipcowym produktem miesiąca. Prace możecie zgłaszać do niedzieli 24 czerwca.



Jak już wspominałam na kawę i pogaduszki zaprosiłyśmy Wikuchę. Odpowiedziała nam na kilka pytań:

 1. Pijesz kawę/herbatę, gdy tworzysz? Jaką lubisz najbardziej?
Z racji tego, że praktycznie zawsze tworzę w godzinach wieczornych oraz nocnych bez kawy ani rusz. Podczas 3-4 godzin tworzenia potrafię wypić do 5 kubków kawy. A jaką lubię? Hmm w sumie marka nie ma znaczenia, byle by była rozpuszczalna. Chcecie poznać najlepszy przepis na kawę ;)
1 łyżeczkę kawy rozpuszczalnej zalewamy gorąca wodą do 2/3 kubka, dolewamy mleko, słodzimy jedną łyżeczką cukru, mieszamy i voila, mamy idealną kawę dla Wikuchy.

2. Jakie prace i w jakim stylu tworzysz najczęściej?
Kartki to jest to, co robię najczęściej. Niekiedy jednak czuje potrzebę kartkowego odpoczynku i zrobienia czegoś innego. Dużą przyjemności sprawia mi też robienie mediowych prac, ramek na zdjęcia i nietypowych form, chodź nie robię ich często. Mam też na koncie kilka ateciaków i tagów, jednak nie jest to moja ulubiona forma twórczego wyrazu. Chciałabym za to umieć tworzyć piękne LO-ski. Mam nadzieję, że warsztaty z Ibiskiem mi w tym pomogą.
Jeśli chodzi o mój styl to nie wiem czy już go odnalazłam czy dalej szukam. Wiem natomiast dwie rzeczy: Lubię w pracach wykorzystywać własnoręcznie zrobione kwiatki oraz brak przeładowania. Warstwowe kartki są piękne, jednak totalnie nie dla mnie.

3. Lubisz wyzwania? Często bierzesz w nich udział?
Uwielbiam i biorę w nich udział tak często jak tylko pozwala mi na to czas i moja kiepska pamięć. Najbardziej lubię mapkowe a w drugiej kolejności tematyczne. Nie przepadam natomiast za wyzwaniami kolorystycznymi. Sama też bardzo lubię wymyślać i organizować wyzwania. Mam też wyrysowanych kilka swoich mapek kartkowych, jak na razie tylko dwie ujrzały światło dzienne, ale i na resztę przyjdzie czas.

4. Bez czego absolutnie nie możesz się obejść, gdy tworzysz?
Trymera to na pewno. Nie potrafię prosto ciąć, odmierzać etc. Trymer towarzyszy mi przy tworzeniu każdej mojej pracy, bez niego po prostu ani rusz, nawet na comiesięczne spotkania scrapowe go zabieram. Oprócz tego TV. Nie potrafię pracować w ciszy, do tego podczas scrapowania zawsze towarzyszą mi kanały Dicovery. Można też powiedzieć, że bez drukarki było by mi ciężko, ponieważ praktycznie przy każdej kartce używam swojego czy innego digi stempla.

5. Podaj trzy słowa, które najlepiej charakteryzują Ciebie i Twoje prace.
Hmm ciężko jest mnie opisać w trzech krótkich słowach, ale tak po krótkim zastanowieniu można powiedzieć, że jestem optymistycznie nastawioną do życia gadatliwą zołzą.
Co do moich prac, to nie potrafię spojrzeć na nie tak całkiem przyjaznym okiem, zawsze czegoś mi w nich brakuje, coś w nich nie gra, w związku z czym o opinię poprosiłam jedną ze swoich koleżanek „po fachu” która określiła je w tych trzech słowach:
różnorodne - nie zamykające się w jednym stylu
ukwiecone - zwykle z własnoręcznie robionymi kwiatami
odważne - często nietuzinkowe, inne.


Wikucha przygotowała piękne prace do naszej mapki z użyciem produktu miesiąca:

Więcej szczegółów tych cudownych ramek możecie obejrzeć na blogu Wikuchy.


 
Ayeeda jak zwykle czaruje nas mediami:


Pasja Kati - oczywiście romantycznie :)
zestaw Love (Wedding)


Rydia i eksplozja energetycznych kolorów:
zestaw Vintage (England)


i ja Red Star z dziecięcą karteczką i wymownym tekstem :)
zestaw Fun


Zapraszamy do zabawy, a za tydzień na kolejne spotkanie :)

5 komentarzy:

  1. świetna mapka i piękne, inspirujące prace - chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa - zapraszamy:)
    Red Star - tekst rzeczywiście wymowny hehehe:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezmiernie się ciesze że mogłam wystąpić gościnnie w tak zacnym i utalentowanym Gronie :)

    Hihi może kiedyś, w dalekiej przyszłości uda mi się wkręcić na dłużej :D Kto wie, wszystko jest możliwe a marzenia przecież się spełniają :)

    Prace DT cudne!

    Pozdrawiam gorąco w ten deszczowy czwartek
    Wikucha

    OdpowiedzUsuń
  4. Prace cudne :) jedna mapka a taka różnorodność interpretacji. Na mapkę pewnie się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na dzisiejszym spotkaniu tyle atrakcji, że przydałby się dzbanek kawy ;) Fantastyczna prezentacja i inspiracja Wikuchy oraz wspaniałe prace Zespołu Projektowego! Niesamowite, ile można zrobić różnorodnych rzeczy, inspirując się jedną mapką! Wasze prace poznałabym bezbłędnie bez opisów - każda jest wyjątkowa i idealnie pasuje do indywidualnego stylu każdej z Was :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)