środa, 27 czerwca 2012

Biurkowy zestaw

Witajcie :)

Ostatnio ogromną frajdę sprawia mi ozdabianie drewnianych przedmiotów, które mają potem spełniać zadanie praktyczne. A jeszcze bardziej zestawiać je w komplety. Tak powstał ten oto zestaw biurkowy:


Wszystkie elementy to gotowe przedmioty do zdobienia - największą skrzyneczkę z zestawu Artemio, okrągły stojaczek z klamerką i podkładka pod kubek Artemio.
Pomalowałam je farbą akrylową, a po wyschnięciu nakleiłam namoczony papier do decoupage Artemio przy pomocy satynowego werniksu w kleju. Po wyschnięciu pocieniowałam brzegi pędzelkiem i pigmentowym tuszem. Całość zabezpieczyłam kilkakrotnie lakierem, czekając za każdym razem aż poprzednia warstwa będzie sucha.



Papier na stojak wycięłam maszynką i okrągłym wykrojnikiem HappyCut.

Miłego dnia!


Użyte materiały:
Drewniane przedmioty do zdobienia
Farba akrylowa - Mocha
Warniks w kleju Artemio - satynowy
Zestaw 6 płaskich pędzli
Tusze
Maszynka HappyCut
Wykrojnik HappyCut


1 komentarz:

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)