niedziela, 15 stycznia 2012

Wyzwaniowa inspiracja Gościnnej Projektantki

 Witajcie :)
Zgodnie z wczorajszą zapowiedzią przedstawiamy pracę naszego weekendowego Gościa - Ewik21 na aktualnie trwające Wyzwanie #5 - W KRAINIE ŚNIEGU I LODU. W pracy należy użyć w większości koloru białego i dodać jakiś błyszczący akcent - brokat, kryształki itp.

Ewa przygotowała piękną zimową świeczkę:


Do jej wykonania użyłam świeczki, pomponów na taśmie , które pokryłam brokatem aby się skrzyły. Stempelek z ptaszkiem pokryłam embossingiem na gorąco wymieszanym z brokatem ( nie muszę chyba dodawać że brokat fruwa wszędzie do dnia dzisiejszego hi hi ) i przykleiłam cudownie delikatne perełkowe zawijaski.



Serdecznie dziękujemy Ewie za przyjęcie naszego zaproszenia, podzielenie się swoją twórczością oraz przygotowanie wyzwaniowej pracy.

Wszystkich gorąco zachęcamy do podjęcia naszego wyzwania.

Miej niedzieli :)

4 komentarze:

  1. A mnie za każdym razem zadziwia pomysłowość i oryginalność prezentowanych prac. Jestem pod wrażeniem :) Świeczka jest przepiękna, bardzo mi pasuje do tematu wyzwania :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Subtelna i praktyczna przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)