sobota, 14 stycznia 2012

Weekend z Gościnną Projektantką


Witajcie :)

Z wielką radością przedstawiam Wam kolejnego Gościa. Dzisiaj jest nim Ewik21, która znalazła się w najlepszej trójce grudniowego wyzwania. Poznajcie Ewę i jej niesamowite prace:



Witajcie.
Mam na imię Ewa, w świecie blogowo-forumowym używam nicka Ewik21.
Z wykształcenia jestem politologiem ale moje życie zawodowe od lat jest związane z branżą telekomunikacyjną.
Tak daleko jak sięga moja pamięć zawsze coś rysowałam, szyłam i dziergałam. Na początku były to ubranka dla moich lalek i misiów później ciuszki i biżuteria dla mnie i moich licznych koleżanek.
Ze scrapbookingiem zetknęłam się jakieś 2-3 lata temu i przepadłam z kretesem. Na początku wykonywałam skromne karteczki i zaproszenia dla rodziny i przyjaciół. Później poszło już lawinowo.
Momentem przełomowym dla mnie było wykonanie pierwszego LO. Nie mam jakiegoś jednego stylu czy ulubionej techniki jestem otwarta chętnie się uczę, eksperymentuję i próbuję nowych rzeczy co można zobaczyć w moich pracach. A oto kilka z nich:


Kartki:



Tagi:




ATC


LO:




Notesy:





Inne prace:







Jestem przekonana, że macie ochotę na więcej :) Zapraszam zatem do odwiedzenia bloga Ewik21.
A już jutro przedstawimy inspirację naszego Gościa na Wyzwanie #5 - W KRAINIE ŚNIEGU I LODU

Życzę wszystkim udanej soboty:) Do zobaczenia jutro!

3 komentarze:

  1. Świetne prace!!! Niektóre widać, że zrobione z dużym luzem i humorem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kreatywny Zakątek posiada niezwykły talent do wyłapywania talentów :) Wszystkie prace bardzo mi się podobają, z niecierpliwością czekam na jutrzejszą odsłonę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)