poniedziałek, 9 stycznia 2012

Album dla nastolatki


Witajcie Kochani.
Witam w Nowym 2012 Roku :)
Albumik, który chcę Wam dziś przedstawić nie ukrywam, że przysporzył mi nie małych problemów.
Zanim  przystąpiłam do pracy nad nim musiałam zgłębić termin " EMO", ponieważ osóbka, dla której prezentem był ten album właśnie ten styl lubi i próbuje się kreować na dziewczynę Emo.

Jedynie czego byłam pewna na więcej niż 100%, to tego, że użyję papierków Prima " Printery".
Przy tworzeniu najgorsza była pierwsza karta. Kiedy przez nią przebrnęłam reszta poszła gładko :)
Na koniec zostawiłam sobie okładkę, bo to dla mnie wizytówka albumu i taka WISIENKA NA TORCIE :)

Najważniejsze , że album spodobał się obdarowanej i całej klasie węgierskiej grupy nastolatek :) To dla mnie największa nagroda.














Wykorzystane materiały ze sklepu Kreatywny Zakątek
- bazy do kartek z kopertami 100szt Anita's kwadratowe
- 3DClear Gloss Anita's preparat nabłyszczający
- Kamienie samoprzylepne "Monochrome" Papermania 120 szt
Dziękuję za uwagę i serdecznie pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Kati, przecież to są cudeńka.Mogłyby się komuś nie podobać? No nie wiem, bo mnie zachwyciły.Serdecznie pozdrawiam i życzę weny twórczej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny album i śliczne papiery

    OdpowiedzUsuń
  3. album jest piękny , napracowałaś się !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć nastolatką nie jestem :) to napiszę - ODLOTOWY ALBUMIK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity album, jestem pod wrażeniem! Z zadaniem poradziłaś sobie znakomicie!
    Papiery pasują idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)