środa, 15 czerwca 2011

Groszki i róże

Ten zestaw jest taki jaki jest bo ma powód :) Bardzo chciałam żeby był wyjątkowy i pewnie za bardzo się starałam sprostać zadaniu, bo oczywiście nie jestem zadowolona z tego co mi wyszło...
Notes przeznaczony był dla fanki Janusza Radka z założeniem, że ma jakoś nawiązywać do tego faktu. Najlepiej do jakiejś piosenki. Casting wygrała piosenka "Groszki i róże", która większości zapewne kojarzy się z Ewą Demarczyk, ale w wykonaniu Janusz Radka brzmi równie pięknie. Na zakładce miał znaleźć się jakiś cytat. Wybrałam fragment i dopasowałam całość - koncepcja nadal mi się podoba, papier Prima nadał się idealnie, bo ma i groszki i coś na kształt róż i powoi. Tylko w wykonaniu coś mi nie pasuje, ale już nic z tym nie zrobię. Mam tylko nadzieję, że obdarowana notesem jest zadowolona i ma miłe skojarzenia :)




"I odtąd pod oknem Twoim i groszki kwitną i róże
'na modłę wiotkich powoi pną się i pną po murze"


Pozdrawiam groszkowo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)