piątek, 18 lipca 2014

Filcowe pokrowce, piękno i pasje

Etui na telefony co rusz pojawiają się na mojej robótkowej liście. Zazwyczaj nawiązują do aktualnej pory roku, tak samo jest tym razem. Motyle, kwiatki i tym podobne atrybuty pięknej pogody.

 



 

 
Filc i filcowe elementy jak zwykle pochodzą z Artemio. Więcej o pokrowcu możecie przeczytać tutaj.
 

A teraz o pięknie i o pasjach czyli o magazynie "Piękno & Pasje". Jeżeli jeszcze go nie znacie, to serdecznie polecam. Można w nim znaleźć mnóstwo inspiracji - od kuchennych poprzez ogrodnicze do robótkowych. Ciekawie napisane artykuły okraszone pięknymi zdjęciami. Najbardziej ujmuje mnie fakt, że przedstawia ludzi takich jak my - ludzi, którzy ze swojej pasji próbują zrobić sposób na życie. Gwarantuję, że lektura to przyjemnie spędzony czas.
 
 
Więcej informacji znajdziecie tutaj.
 
Pozdrawiam ciepło,
Julia


 
 
 

2 komentarze:

  1. Piękne pokrowce uszyłaś! Mnie tradycyjnie, najbardziej urzekł ten z ptaszkiem, uroczy jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje pokrowce zawsze mnie urzekają. Widać jak starannie i ze smakiem wykonane:) czasopismo , które polecasz nie jest mi znane , ale chętnie przyjrzę się jemu bliżej.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)