czwartek, 29 sierpnia 2013

Tagi


Tagi. Pierwszy zrobiłam kilka dni temu jako zakładkę do książki, więc musiał być w miarę płaski. Starałam się :)
 

Zgłaszam go do zabawy I Love Friday. Ma nawet trochę wzorków w kolorze mięty, który rządzi u Abily w tym tygodniu.


Przy okazji znalazłam zdjęcia tagów, które zrobiłam jakiś czas temu, a gdzieś się zawieruszyły. Jeden dla Taty, a drugi dla mnie. Bardzo rzadko robię coś dla siebie, ale na szczęście Marta zmusiła mnie do tego swego czasu no i musiałam :) I ciągle wisi tam gdzie zawisł!





Pozdrawiam!
Julia

3 komentarze:

  1. Zapraszam do mojego pierwszego candy:
    http://beatka2041.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne tagi! Tego dla Taty nie widziałam wcześniej - jest rewelacyjny! Z moim ulubionym motywem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowa praca.Podoba mi się wyjątkowo,Pozdrawiam serdecznie Jola

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad :)